"הוראת היועמ"ש לשילוב נשים במועצה הדתית מיותרת"

    אני מציע להסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות את שלל המינויים שביצענו השנה: כולל בחירת דיינים, מלאכת בחירת רבני ערים זה מלאכה קשה יותר מבחירת דיינים ומי שמכיר את הפרצדורה יודע את זה, כאמור לא בחרנו רבני ערים ואני מקווה שאנחנו נתקדם עם זה בשנה הקרובה
    admin2 1 Comment on "הוראת היועמ"ש לשילוב נשים במועצה הדתית מיותרת"

    הערב במהדורה המרכזית התראיין השר לשירותי דת דוד אזולאי • על ההוראה של היועמ"ש לשילוב נשים: "לא חידש דבר" • מבטיח: "ימונו רבני ערים בקרוב" • ומסכם: "עשינו המון לכלל עם ישראל"

    אזולאי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    אני מציע להסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות את שלל המינויים שביצענו השנה: כולל בחירת דיינים, מלאכת בחירת רבני ערים זה מלאכה קשה יותר מבחירת דיינים ומי שמכיר את הפרצדורה יודע את זה, כאמור לא בחרנו רבני ערים ואני מקווה שאנחנו נתקדם עם זה בשנה הקרובה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן התראיין השר לשירותי דת דוד אזולאי וסיכם את פעילות משרדו מתחילת השנה של הקדנציה הנוכחית.

    במשך השנה כבר הרכבנו 14 מועצות דתיות מציין שר הדתות בסיפוק, ומציין: "בנתניה 17 שנה לא היה מועצה דתית ואפשר היום לבשר בשעה טובה ומוצלחת על המינוי של אשר אוחנה השר לשירותי דת לשעבר, המינוי נעשה בשיתוף פעולה עם ראשת העיר של נתניה מרים פיירברג.

    בנושא אי מינוי של רבני ערים מציין השר אזולאי: "בעניין הזה אנחנו לא התקדמנו ונמצאים כמעט באותו מקום אני מקווה שבשנה הבאה בעזרת ה' שתיהיה התקדמות גדולה"

    לדבריו: אני מציע להסתכל על חצי הכוס המלאה ולראות את שלל המינויים שביצענו השנה: כולל בחירת דיינים, מלאכת בחירת רבני ערים זה מלאכה קשה יותר מבחירת דיינים ומי שמכיר את הפרצדורה יודע את זה, כאמור לא בחרנו רבני ערים ואני מקווה שאנחנו נתקדם עם זה בשנה הקרובה.

    היום פרסם 'אתר קול חי' ע"כ שהיועמ"ש עומד לתת הוראה כי לפחות 30 אחוז נשים יהיו בכל מועצה דתית ברחבי הארץ על הדברים הללו אומר דוד אזולאי: "אין פה שום חידוש בהוראה של אביחי מנדלבליט, גם ע"פ החוק אנחנו מחויבים למנות נשים אומנם לא 30 אחוז. התופעה הזאת כבר קיימת, ואנחנו מבצעים את ההנחיות. לגבי ההנחיות החדשות אנחנו נקבל את ההנחיות של היועמ"ש נלמד אותם, ונפעל בהתאם.

    את פעילות משרד הדתות מתחילת השנה לאחר שהיו בו עליות ומורדות ובעיקר המאבקים שהשר ניהל בנושא השבת והרפורמים, מסכם שר הדתות דוד אזולאי: "אין ספק שנכנסתי לתוך מעורבלת קשה, אם זה בנושא הרפורמים שדרשו דריסת רגל בכותל, וכן מינוי רבנים במועצות הדתיות, שכל הדברים הללו מניסיוני זה היה קשה, אולם השתדלנו לעשות הכל ברוח טובה. העיקר להוכיח שהישיבה בקואליציה למען כלל ישראל, ועמ"נ לתת את המיטב לאזרחי מדינת ישראל, ובפרט בשירותי הדת. אנחנו בעליה ולקראת התקציב הבא אנחנו ניהיה אני בשורה יותר טובים".

    שר הדתות מספר: "אנחנו בימים אלו נמצאים בעיצומם של דיונים תקציביים והכל עדיין יכול להשתנות, העלנו את שכר הבלניות, דאגנו לתוספת תקנים לרבני עיר, שכונות, והתיישבויות, שיפור תנאי רבני דת במדינת ישראל. הרשימה היא גדולה אולם כל מה שאנחנו עושים זה בשביל לשרת את עם ישראל כולל את האכלוסיה שלא שומרים תורה ומצוות אבל הם כן רוצים להיות מסורתיים והתפקיד שלנו זה לדאוג להם ואנחנו משתדלים לעשות את הכל על הצד הטוב ביותר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לפי הכלל הזה ביבי צריך לפנות את מקומו לאשה
      אני לא מבין הרי זה בבחירות אם לשריין מגיע להם קדנציה בראשות הממשלה